პროექტის სახელწოდება: ,,
სიკეთე გადამდებია"
პროექტის აქტუალობა: ჩვენს ირგვლივ არსებულმა მდგომარეობამ მიბიძგა
შემექმნა პროექტი ,, სიკეთე გადამდებია". სიკეთის კეთება ჩვენი ვალია.
რთულია დაეხმარო ბევრს, მაგრამ სიცოცხლე შევუმსუბუქოთ ადამიანებს , ვაგრძნობინოთ
მათ თანადგომა ადამიანური ვალდებულებაა. დახმარების ხელი უნდა გავუწოდოთ ყველა იმ ადამიანს, რომელთაც ძალიან სჭირდებათ.
პროექტში მონაწილენი: ადმინისტრაცია, მასწავლებლები,
მოსწავლეები, მშობლები, თემი.
პროექტის ხანგრძლივობა: 15 დღე.
პროექტის მიზნები:
მოსწავლეების გააქტურება
და მათი ჩართულობა სიკეთის კეთებაში.
ზოგადი განათლების ეროვნული
მიზანი
თ) იყოს კანონმორჩილი. განუვითარდეს სოციალური და სამოქალაქო კომპეტენციები, კონსტრუქციული თანამშრომლობა.
გ) ტექნოლოგიური თუ სხვა ინტელექტუალური მიღწევების ეფექტიანად გამოყენება; ინფორმაციის მოპოვება, დამუშავება და ანალიზი.
ზ. კომუნიკაცია ინდივიდებთან და ჯგუფებთან
პროექტის ამოცანები:
1.
მოსწავლეებთან, მასწავლებლებთან და ადგილობრივი თვითმმართველობის წარმომადგენლებთან
ერთად დაიგეგმოს შეხვედრები და განხორციელდეს პროექტის გაცნობა.
2. რესურსების მოძიება, ორგანიზება, საკანცელარიო ნივთები,
ფლიფჩარტები, მარკერები, კომპიუტერები.
3. შეირჩეს სამუშაო ფართი და მოეწყოს საჭიროებისამებრ
(ოთახის გამოყოფა, კომპიუტერისა და პროექტორის განთავსება).
4. ვიდეო-ფილმის ჩვენება- ,,სიკეთე გადამდებია"
5. საინფორმაციო კამპანიის საწარმოებლად ბუკლეტებისა
და ბანერების დამზადება.
6. ინფორმაციის მოძიება - ინტერნეტი.
7. პრეზენტაციის დღის დაგეგმვა და განხორციელება.
8. მონიტორინგი და შეფასება.
მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები ითანამშრომლებენ
ერთმანეთთან, სკოლის ადმინისრტაციასთან, მშობლებთან და თემთან. იმოქმედებენ გეგმის
მიხედვით. შეაფასებენ საკუთარი როლის ეფექტიანობასა და პროდუქტულობას.
ადამიანური რესურსი: - მოსწავლეები, სამოქალაქო განათლების მასწავლებელი, დამრიგებლები, აიტ.მენეჯერი, მშობლები,
თემი.
მატერიალური რესურსი: - პროექტორი -1, ტელევიზორი -ეკრანი -3, ნოუთბუქი-1, ქაღალდი /ალექსანდროვის/-10 ცალი, ფოტოები, ვიდეო რესურსი ინტერნეტიდან.
ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო საქმიანობები:
·
პროექტის ხელმძღვანელი და სამოქალაქოს მასწავლებელი
ჩაატარებს მინი ლექციას თემაზე -,,ჩვენც დავბერდებით"
·
დისკუსია
თემაზე ,, სიკეთე გადამდება"
·
პროექტის
ხელმძღვანელის მიერ მოხდება სამუშაო ფართის შერჩევა, პროექტისთვის სასურველი მიზნის
შესაბამისად.
·
მოსწავლეები
დაიყოვიან ჯუფებად.
·
პირველი
ჯგუფი დაამზადებს და გაავრცელებს კამპანიის
საწარმოებელ ბუკლეტებს .
·
მეორე
ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას ,,ჩვენც დავბერდებით".
·
პროექტის
ხელმძღვანელთან ერთად დაგეგმავენ პრეზენტაციის დღეს.
ხელისშემშლელი ფაქტორები: ინტერნეტი, ურთიერთობა
თემთან.
პროექტის შედეგები: მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას აღნიშნულ თემასთან
დაკავშირებით. შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას და დახარისხებას , საკუთარი აზრის არგუმენტირებასა
და სხვისი აზრის პატივისცემას.
პროექტის ხელმძღვანელი: ინეზა ჩოჩია
ბიუჯეტი:სკოლის ბაზა
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი
სამუშაო გეგმა
საპროექტო საქმიანობები
პასუხისმგებელი პირი ვადები თვეების მიხედვით
სამუშაო გეგმა
№
|
საპროექტო
საქმიანობა
|
ვადები/თარიღი
|
პასუხისმგებელი
პირი
|
1.
|
მინი ლექცია თემაზე ,,სიკეთე გადამდებია"
|
23.10.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
2.
|
დისკუსია თემაზე ,, სიკეთე გადამდებია"
|
25.10.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
3
|
სამუშაო ფართის შერჩევა და მოწყობა საჭიროებისამებრ
|
28.10.2019.
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
4
|
მოსწავლეებზე საქმის გადანაწილება
|
29.10.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
5.
|
ბუკლეტების დამზადება საინფორმაციო კამპანიის საწარმოებლად
|
31.10.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
6
|
ინფორმაციის მოძიება ,,ჩვენც დავბერდებით" -ინტერნეტი.
|
4.11.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
7
|
პრეზენტაციის დღის დაგეგვმა განხორციელება
|
5.11.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
8
|
მონიტორინგი
|
6.11.2019
|
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი
|
შეფასება
პროექტის მონიტორინგ
პროექტის მონიტორინგისათვის
საჭირო საქმიანობები
|
მონიტორინგის ინდიგატორები
|
თარიღი
|
ვამოწმებთ მოსწავლეების
მიერ მოძიებული ინფორმაციის სანდოობას
|
ვამოწმებთ მოძიებული
ინფორმაციას, ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების, სხვადასსხვა წყაროების სანდოობას,
|
|
შედგა თუ არა ჯგუფის
წევრებს შორის თანამშრომლობა
|
მათ მიერ მოძიებულ იფორმაციას
ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
|
|
ვამოწმებთ პროექტის
მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
|
ვაკეთებთ ანონიმურ გამოკითხვას
ჯგუფის წევრებს შორის
|
|
ართმევენ თუ არა დაკისრებულ
მოვალეობას თავს
|
ვაკვირდებით მოსწალეებს,
რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
|
|
იცავენ თუ არა დროის
ლიმიტს
|
ვამოწმებთ პროექტის
გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
|
პროექტის განხორციელების
პროცესში
მოსწავლეებზე დაკვირვების
ცხრილი
დაკვირვების
საგანი
|
კომენტარი
|
შედგა
თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფში
|
|
იყვნენ
თუ არა მოსწავლეები მოტივირებულნი და რამ განაპირობა მოტივაცია
|
|
ჰქონდა
თუ არა მათ შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატიური და საქმიანი ხასიათი
|
|
იყვნენ
თუ არა ჯგუფში პასიური მონაწილეები და რა იყო მათი პასიურობის მიზეზი, იმოქმედა თუ
არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მათ მოსწრებაზე
|
პროექტის ბიუჯეტი
ოთხი შეხვედრისათვის,
კომპიუტერი, სკოლის წილი
პროექტორი, საკანცელარიო მასალა.
No comments:
Post a Comment